středa 15. června 2016

Recenze paletky Fortune Favours The Brave od MAKEUP REVOLUTION

Už je to druhý týden od doby, kdy mi přišla nová paletka z limitované edice MAKEUP REVOLUTION – Fortune Favours The Brave. Za tu dobu jsem měla několik příležitostí ji vyzkoušet a rozhodla jsem se s vámi podělit o to, jak na mě zapůsobila.

Když jsem paletku poprvé dostala do ruky, byla jsem nadšená.  I přestože je obal z umělé hmoty, díky jeho zlaté barvě působí luxusně. Stíny jsou na pohled moc krásné, o čemž se můžete přesvědčit na následující fotce. Líbí se mi „vícebarevnost“ některých jednotlivých stínu – na jejich ozkoušení jsem se těšila nejvíce!

Štěteček, který je součástí balení, bych označila za jakousi nouzovku, pokud jste na cestách, ale na běžné používání určitě není. Mnohem lepšího výsledku dosáhnete s profesionálními, měkkými štětci.

Ale teď už k samotným stínům. Jejich pigmentace mě někde potěšila a někde zase zklamala. Některé světlé odstíny jsou na kůži k nerozeznání, což je u levnějších paletek sice časté, ale stejně mě to pokaždé trochu zamrzí. Co však musím vyzdvihnout je pár blyštivých, sytých stínů, které na očích vypadají prostě skvěle. Zbytek barviček je průměrně pigmentovaný.


Stíny téměř vůbec nepráší a jejich konzistence je jemňoučká, na víčkách moc příjemná. Dovolím si tvrdit, že pokud máte stejně citlivé oči jako já, v tomto ohledu se nemusíte ničeho bát. Co se týče výdrže barviček, v kombinaci s primerem zůstanou perfektní cca půl dne, poté se začnou trochu slévat, ale není to nic hrozného.  

Celkově bych vám paletku doporučila, avšak s ohledem na její nízkou cenu (kolem 500 korun za 30 stínů). Pokud sháníte vkusné stíny lehce nad průměrem, tento produkt značky MAKEUP REVOLUTION vám bude vyhovovat. Já po něm sahám téměř každý den, zkouším nové možnosti a myslím, že mě jen tak neomrzí!

Budu moc ráda, když mi dáte vědět do komentářů, zda-li byste měli zájem o článek, kde bych vám ukázala, jaké barevné kombinace se dají s touto paletkou vyrobit.

8 komentářů:

  1. Paletka vypadá krásně, líbí se mi spousta třpytivých stínů. Takové používám nejraději. Líčení s paletkou uvítám :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám nejradši třpytivé stíny! Škoda, že jsou si všechny z této paletky dost podobné, ale i tak jsem s ní spokojená. Nalíčit se s ní dá velice dobře. Děkuji za zpětnou vazbu!

      Vymazat
  2. Krásna je a trblietave tiene sa mi páčia určite sa dá sňou vytvoriť rôzne veľa kombinácii pre líčenie:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak ta je hezká, líbí se mi, že výběr stínů je i celkem vhodný na běžné nošení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí! Na běžné nošení se tyto stíny určitě hodí, působí decentně.

      Vymazat
  4. Paletka má nádherné farby a veľmi sa mi páčia jemné trblietky. Zbožňujem trblietavé odtiene, ktoré v mojej zbierke taktiež nemôžu chýbať :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥