neděle 26. června 2016

Recenze: Sleek primer, Nicka K rtěnka, Crazy Rumors balzám

Mám pro vás recenzi kosmetických výrobků, které mi poslal k otestování e-shop PinkPanda.cz. Musím říct, že jsem z nich opravdu nadšená!

Začneme primerem od Sleeku Control Shine & Prime v odstínu Natural 018. Jeho konzistence je jemná a pudrová, nanáší se proto úplně bez problémů a na celý obličej stačí jen miniaturní množství přípravku. Krásně zmatní celou T-zónu a v kombinaci s dobrým make-upem tvoří skvělý výsledek. Jestli má však vliv na výdrž make-upu, si nejsem úplně jistá, protože mi na obličeji vydrží dlouho i bez podkladové báze. Jediné mínus tohoto primeru je, že si člověk musí dát pozor na šetrné zacházení s jeho balením, aby přípravku nevymáčkl příliš.



Dále mi e-shop daroval rtěnku Nicka K v odstínu NTL01T. I tu musím pochválit, zvláště kvůli jejímu sytému odstínu a "máslové" konzistenci. Výdrž rtěnky je dle mé zkušenosti tak 8 hodin a při troše opatrnosti přežije i dobu oběda. Navíc nevysušuje rty. Přesto ji moc neunosím, vzhledem k tomu, že mám raději rtěnky tělovějších odstínů. :-)



A poslední výrobek, který jsem pro vás vyzkoušela, je balzám na rty Crazy Rumors s příchutí Raspberry Sorbet. Jedním slovem je dokonalý! Zvláční rty na celý den, je dobrý i na chuť a překrásně voní. Navíc pomalu ubývá, a to jsem na něm již závislá a mažu ho na rty několikrát denně, i když to není potřeba. Konečně jsem se zbavila suchých a nevzhledných rtů!


Máte zkušenosti s těmito výrobky? Měli byste zájem si zasoutěžit o nějaký z Crazy Rumors balzámů? Dejte mi vědět v komentářích!

8 komentářů:

  1. Jé ten primer a ta rtěnka vypadají skvěle! Hlavně mě oslovil ten primer na ten musím kouknout na pandě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí! :) Primer je vážně skvělý, dělá hladkou a matnou pleť!

      Vymazat
  2. Nějaký balzámek od této značky bych vyzkoušet chtěla :) A líbí se mi trojbarevná rtěnka, to jsem ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skutečně nejlepší, co jsem kdy měla!

      Trojbarevná rtěnka je fajn nápad, nicméně musí si s ní člověk trochu prohrát - když na pusu namažeš ty tři oddělené části, tak zůstanou až moc oddělené! :D :D

      Vymazat
  3. Crazy Rumors bych taky chtěla vyzkoušet, např. French Vanilla nebo i ty barevné varianty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím, že kontaktuji e-shop PinkPanda.cz, zda-li by se mnou uspořádal soutěž o tyto boží balzámy. :-)

      Vymazat
    2. Tak to bych se určitě zapojila! :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥