čtvrtek 2. června 2016

Můj nákup na PINK PANDĚ.cz

Už nějakou dobu nechodím nakupovat kosmetiku do kamenných drogérií. (Proč, se můžete dočíst zde.) Pustila jsem se proto do hledání e-shopu s velkou nabídkou líčidel. Nakonec jsem se rozhodla pro obchod Pink Panda, který se může pochlubit také tím, že prodává pouze výrobky netestované na zvířatech, a zboží, se kterým nebudete spokojeni, lze do 44 dní od obdržení vrátit.

Produkty, které mi dnes přišly, najdete na následující fotce. K mému nákupu nové limitované REVOLUTION paletky, dvou řasenek pro objem Golden Rose a moc krásné rtěnky stejnojmenné značky, mi Pink Panda přidala k otestování ještě tři dárečky: trojtou rtěnku Nicka K v sytém růžovém odstínu, matující primer od Sleeku a Crazy Rumors balzám na rty s příchutí malinové zmrzliny. 



Musím říct, že jsem opravdu nadšená. Všechny produkty jsem letmo vyzkoušela a ani jeden mě nezklamal! 

Na mě trochu neobvyklá barvička... Na druhou stranu, proč ne? :)
V brzké době se můžete těšit na recenzi všech těchto výrobků. ♥



24 komentářů:

  1. Crazy rumours chci také vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež už nekupujem kozmetiku v kamenných obchodoch - internetové sú lepšie kvôli cene a majú skvelý výber prírodnej kozmetiky :) Tvoj nákup vyzerá skvelo, rúž má úžasnú farbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Na e-shopech se člověk cítí jako v ráji. :) Moc děkuji, občas si tuto sytou rtěnku určitě vezmu.

      Vymazat
  3. Právěže ta rtěnka je krásná a teď na léto budeš pěkně zářit :) Jsem zvědavá,jak vypadá paletka uvnitř :) Balzámek od CrazyRumors bych někdy taky ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Motivujete mě, abych ji nosila. :) Paletka je uvnitř krásná, až ji více ozkouším, určitě přidám recenzi i s fotkami. Balzám se stal mou novou závislostí, neustále ho natírám na rty. Nejvíce mě na něm baví, že i chutná dobře. Často jsem u přípravků na rty nesnášela tu chuť. Také dělá krásné a hebké rtíky. :)

      Vymazat
    2. Já jsem taky nadšenec do balzámu a už bych bez balzámu nemohla žít :D to by byla i věc, kterou bych si vzala na opuštěný ostrov

      Vymazat
  4. vecicky vyzeraju super tak som zvedava na recenzie :)Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Tak to ji musím v brzké době vyzkoušet a vzít si ji do školy. :)

      Vymazat
  6. Pekné vecičky, crazy rumors mam cola ale ešte som ho nestihla ani otvoriť:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Až budeš vědět, jaký balzám je, budu moc ráda, když mi to napíšeš. :)

      Vymazat
  7. Ten rúž je fakt úžasný, okamžite by som po ňom siahla aj ja :) waw

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. už sa teším na recenzie, lebo všetky produkty vyzerajú skvelo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥