sobota 23. dubna 2016

Zázrak na poškozené vlasy: kondicionér značky Bione Cosmetics

Po několikaletém odbarvování a žehlení jsou mé vlasy ve skutečně otřesném stavu. O to více mě pak potěší, když narazím na přípravek, který jim dodá život, zjemní je a zacelí. A přesně takový je regenerační kondicionér značky Bione Cosmetics!

Nejen, že po jeho použití mám vlasy jednoduše řečeno krásné a nemastí se, ale také se může chlubit tím, že je vyroben v České republice, neobsahuje silikony, ropné produkty, parabeny, ani syntetická barviva. Takových přípravků za rozumnou cenu moc neznám (cca 80 Kč), co vy?

Nejdůležitějšími složkami kondicionéru je známý keratin, panthenol a olej z obilných klíčků, které společně s dalšími ingrediencemi tvoří hustou kašičku. Té stačí malé množství na celé vlasy, protože se dobře roztírá. 

Jediné, co bych výrobku vytkla, je trochu nepříjemná, štiplavá vůně. Prý za ni může přítomnost čisté aminokyseliny cystein, díky které je výrobek tak účinný. A protože na lepší kondicionér jsem za posledních pár let nenarazila, tento nedostatek pro mě v celkovém hodnocení nemá téměř žádný význam. 

Pokud se vám produkt zalíbil, a chtěli byste si ho objednat, doporučuji to udělat přes internet - jeho dostupnost v kamenných drogériích je zatím celkem nízká. Já na něj narazila v pražské drogérii Pemi. 

Obsah lahvičky je 260 ml.

2 komentáře:

  1. O produktoch značky Bione som už čo-to počula, asi ich budem musieť tiež vyskúšať nakoľko moje vlasy sú mega suché a zničené od žehlenia :( ďakujem za tip! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to z tohoto kondicionéru budeš nadšená! :-) Jen doporučuji ho opravdu důkladně smýt z vlasů.

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥