pondělí 3. října 2016

Recenze: Yves Rocher, Nivea, Garnier, Golden Rose, Genera, Mac, Fa

Strašně ráda nakupuji dekorativní kosmetiku, nicméně občas musím investovat i do té tělové a pečující. Připravila jsem si pro vás recenzi výrobků, které se mi za poslední dobu sešly doma. Žádný z produktů mě nezklamal, ale ani (až na výjimku) neuchvátil – prostě takový průměr.


Yves Rocher - Pure System, Stop Blemish Lotion 4 in 1
Krém od YR z řady pro problematickou pleť slibuje, že na vašem obličeji zredukuje tvorbu pupínků a černých teček. Bohužel, takový účinek jsem u sebe nezpozorovala. Nevím, jestli chci od krémů moc, nebo jejich výrobci až přespříliš slibují… Co se musí výrobku nechat, že skutečně zjemňuje strukturu pleti a to i dlouhodobě, nejen bezprostředně po použití. Slíbený efekt zmatnění pleti se nekonal, a že by krém zmírňoval pozůstatky akné, mi nepřijde. Líbí se mi však, že je rychle vstřebatelný, příjemný a zlepšuje celkový dojem z pleti. A navíc – božsky voní!


Nivea – dvoufázový odličovač očí a make-upu
Jednou větou: odličuje rychle a důkladně, ale bohužel šíleně zamastí pleť. Někdy se jeho silný účinek může hodit, ale já stejně raději sáhnu po nějaké micelární vodě…


Fa – Sport antiperspirant bez obsahu alkoholu
Skvělý výrobek, který opravdu ochrání před potem, neobarvuje oblečení, nedráždí pokožku v podpaží a překrásně voní. Po jiném asi jen tak nesáhnu!

Garnier – Pure micelární voda all in one
S tímto šikovným výrobkem se zvládnete odlíčit v uspokojivém čase, navíc pěkně očistí celý obličej. Plusové body za to, že voda není ani trochu mastná.


Genera – regenerační vlasová emulze s kokosovým olejem
Přírodní výrobek pro poničené vlasy, který mě osobně zaujal. Vlasy neomastí, ale uhladí a zjemní. A stojí pár korun!

Yves Rocher – tělové mléko s vanilkou
Úžasně vonící mléko, které hydratuje a zanechává hebkou pokožku. Mohu doporučit.



Yves Rocher – sprchový gel s citronem a bazalkou
Sprchový gel, který překrásně voní i několik hodin po koupeli, avšak nehydratuje ani nemá žádné jiné benefity.
Yves Rocher – balzám na rty „Macadamia“
Od chvíle, kdy jsem vyzkoušela balzám značky Crazy Rumors, mi žádný jiný nepřijde tak dobrý, a tento od YR není výjimkou. Rty sice zvláční, ale jen na pár hodin a jeho chuť je… příšerná.


A na závěr trochu té dekorativky…

Golden Rose – Ultra Volume x4 Mascara
Řasenka turecké značky skutečně dodá řasám objem, ale také efekt „muších nožiček“ a docela je slepuje. Za mě ano, ale za použití jiného, silikonového kartáčku. Poté je výsledek o mnoho lepší.


Mac – matná rtěnka v odstínu "Honeylove"
Když jsem dostala tuto rtěnku do ruky, jásala jsem. Konečně! Mám výrobek od Macu… K mému zklamání na rtech moc dlouho nevydrží, resp. se slévá do koutků, takže celkový dojem po pár hodinách není nic moc. Co se rtěnce musí nechat je její krásný, matný finiš, pigmentace a odstín.


Máte zkušenost s výrobky z tohoto článku? Určitě mi dejte vědět do komentářů!

4 komentáře:

  1. Užitočný a super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Problém mastnoty mám se všemi dvoufázovými odličovači a radši už je nekupuju. Sprcháče YR krásně voní, to se musí nechat.Škoda té rtěnky MAC. Mám Viva glam VI a ta se naštěstí neslévá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, nejdřív si tím odličovačem člověk pleť zamastí a následně ji musí zase odmašťovat. :D

      Miluji vůně YR přípravků...!

      A ano, čekala jsem od MAC rtěnky mnohem více, ale asi zrovna špatný odstín. :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥